» S T A R T S I D A
» T W I T T E R
» R A D I O A N N A

Wordfeud'ar Emma och skriver släkthistoria.
Så har väl ändå hösten kommit på riktigt, skyarna öppnar sig och det är konstant gråmulet och molnigt. Ganska så mysigt ändå, om man sitter inne under sitt täcke och pluggar eller kollar på någon mysig serie. Inte lika trevligt om man har en häst att träna och så. Som tur är har jag bara ansvaret för Mazetti på helgerna, så nu gå all tid till plugg. En uppsats om släkthistoria skrivs - intressantare ämne, ju mer man får reda på. Ska bli spännande att dyka ner i min historia då jag bara är halvsvensk. Den andra halvan görs upp av hälften från Sri Lanka och hälften från Färöarna. Sen är det ju den där lilla detaljen at min farfars morbror uppfann blixtlåset med, vilket ska bli kul att skriva lite om.

Men först ska jag nog sova lite ändå. Man blir så trött av att gå till klockan halv fem. x
P.s. Adda mig på Wordfeud! Annatastic heter jag, och är urusel på alfapet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback