» S T A R T S I D A
» T W I T T E R
» R A D I O A N N A

Välavälaväla
Pappa är på semester, så jag och mamma drog till Helsinborg och Väla för lite shopping. Körde förresten min egen bil för första gången, status! Det jobbigaste var faktiskt inte att ta sig upp för motorvägen på Hallandsåsen, utan at köra förbi en avstannande traktor med en massa mötande trafik på en liten landsväg. Nåväl. Väla är ju då ett köpcentrum i Helsingborg, för er som inte vet. De byggde nyligen om, så jag och mamma var och kollade utbudet lite. Och en hel del shopping, det blev det allt!

Fyra böcker (Hunger Games, Clockwork Angel, Carrie Diaries och en svensk bok som hette något med 13 orsaker), en mysig kofta och en liten klänning blev det för min del, och en massa sko-provande. Underbart! Vi hann även med lite BBQ-ribs och Italiensk pasta till lunch. Nu är det Bayern München - Bayer Leverkusen som gäller, och sen bär det av mot Emma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback