» S T A R T S I D A
» T W I T T E R
» R A D I O A N N A

this song saved my life
Är det inte underbart att vara kvinna ibland? Precis när man börjar gå tillbaka till ett normalt liv igen så kommer de där förbannade magsmärtorna tillbaka för att göra sig påminnda, om man av någon anledning skulle ha glömt det. För övrigt får man en våldsam lust att äta kinamat, chokladbollar och polly på samma gång, utan att någonsin bli mätt, man gråter över den minsta sak och i nästa sekund är man lyckligare än någonsin. Är det inte underbart?

Anyway, det har utöver allt svängande varit en helt ok, vanlig dag. Fick tillbaka min Suicide Note på engelska med ett fint MVG, fick tillbaka mitt matte D prov med ett äckligt VG- på. Typ. Den målade vi lite. Och satt i datorsalen och tyckte synd om mig emd mitt labila humör. Nu pluggar jag fysik som om det inte fanns någon morgondag. Och lyssnar på musik. Någon gång ska jag bli en seriös bloggare med, men uppenbarligen inte idag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback