» S T A R T S I D A
» T W I T T E R
» R A D I O A N N A

set fire to the rain
Har lugnat ner mig lite efter klimaxet som Blogg-appen innebar nu och skall vara en duktig bloggare och berätta om min dag. Vill ni veta en hemlighet? Den var extremt vanlig och inte ett dugg extraodrinär på något sätt. Vi hade fysik i två timmar. Eftersom vi nyligen haft prov presenterades det nya arbetsområdet för oss. Spänning. Förväntan. Tragedi. Linjär rörelse. Nej men verkligen, precis det jag såg fram emot. NÅVÄL, man får helt enkelt överleva. Det var skönt med repetition ialla fall. Och så pratade vi lite om integraler. För första gången någonsin kanske vi kommer göra något som till och med jag tycker är kul på matten. Håll tummarna!

I övrigt hade vi två timmars hål, jag satt och var flitig i biblioteket medan vissa andra frivilligt gick på matte C (inga namn nämnda, Anna K.). Mat och historia på det och nu så sitter jag här. Riktigt myser av tanken på att skriva en lång engelska-uppsats om korruption. Nomnom.




Kommentarer
Postat av: maria

åh så fin!!!

2011-09-27 @ 19:15:33
URL: http://thingsnevercomereal.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback