» S T A R T S I D A
» T W I T T E R
» R A D I O A N N A

Paralyzed by the same old antics
God kväll kära läsare. Tänkte att jag inte skulle neglecta bloggen helt och faktiskt ta tag och skriva lite om min dag. Inte så fruktansvärt händelserik faktiskt. Shocker, I know, men så är det när man kommer från Våxtorp. Jag tvingades i alla fall upp i ottan för att ta mig till skolan - den vanlga mjukstarten vid 11 hade blivit brutalt ändrad till 8.30 - Aulan - Projektarbetesinformation. Jobbigaste läget var väl ändå att  allting ändå ligger ute på Fronter, så hade likväl kunnat sitta hemma och chillat idag. Fick i allafall ett samtal med min handledare - riktigt trevligt. Sammanfattningsvis så kan vi väl säga att jag inte behöver orora mig över det betyget, utan kan fokusera på de lite tyngre naturämnena.


Drog även in en liten snabbis till stan och köpte loggbok, första delen av Hunger Games (blev på Svenska denna gång...) och lite svarta tights. Samt en liten present till Jessica. Nåväl, jag kom hem, la mig på sängen och var totalt blackoutad i 45 minuter. Sånt där härligt läge där man inte vet vilket år det är när man vaknar. For i alla fall iväg och tränade min kära häst lite vid tretiden, och sen var årets kondition säkrad. Lite matteplugg \o/ senare så sitter jag parkerad här - ska försöka mig på tidig läggning i kväll för en gångs skull - måste ju ta vara på all ledig tid i morgon! Så det här är allt för mig, over and out, black out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback