» S T A R T S I D A
» T W I T T E R
» R A D I O A N N A

Mysspelvinfilmmiddagskväll mit MarioMaria und co.
Hej gullungar. Sitter i sängen och planerar dagen efer en härlig sovmorgon. Gårdagen var fab. Efter en kort trip till en något avslagen Våxtorps marknad så bar det av mot Nyelundsvägen i Halmstad för en helkväll hos Maria. Kvällen inleddes med Tacos-lagning och ätning i hennes vardagsrum - nom! Tyvärr har jag nog gåttt upp x antal kilo nu, då det var så himla gott, men det är sådant man får leva med. Efter en trevlig middag satte sig några och tittade på fotbollen mellan Sverige och Ungern och de andra placerade sig vid bordet för en omgång alfapet. Jag flöt mest runt, kollade lite fotboll, psykade Emma på alfapet etc.

När det var dags för tysklands match drog jag på mig tysklandströjan - det hjälpte nog, det blev ett mål en minut senare. Tyvärr förlorade ju Sverige väldigt snöpligt sin match med ett Ungerskt mål när det var 45 sekunder kvar. Tråkigt! De har i allafall fortfarande en liten chans att gå vidarre, men då måste de vara bästa grupptvåor... Vi får se när vi får se helt enkelt. För Tyskland gick det desto bättre. 6:2 vid fulltid och ett EM-kvalat lag - underbart! Då sitter vi där om ett år och hoppas på ett EM-guld efter alla snöpliga fall på mållinjen de senaste åren.

Efter att Linnea, Alex och Cathis lämnat så drog vi på en film - Cloudy with a chance of meatballs. En mysig animerad film om en kille som uppfinner en maskin som gör att det kan regna mat. Faktiskt riktigt underhållande! Axel och Rebecca somnade i soffan efter fem minuter dock, så när filmen var slut så packade de ihop ch tackade för sig. Jag och Emma stannade ett tag till och chillade och spelade Wordfeud innan det var dags att tacka för mig och resa hemåt. Allt som allt var det en riktigt mysig kväll!



Kommentarer
Postat av: maria

åh så fina bilder!! tack så hemskt mycket för en supermysig och supertrevlig gårkväll finafina anna!

puss på dig!

2011-09-03 @ 18:50:19
URL: http://thingsnevercomereal.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback