» S T A R T S I D A
» T W I T T E R
» R A D I O A N N A

Gårdagens mustasch

Igår bjöd Maria på födelsedagsfest med mustaschtema, ytterst mysigt! Trevligt folk, go musik och härlig stämning gjorde kvällen jättefin - och mustascherna tog allting till nästa nivå. Hihi. Om någon skulle undra vad jag har på mig på bilden så är det ett par shorts från Gina Tricot, linne och kavaj från Topshop och en väska från en secondhand-butik i Danmark. Och elefantringen såklart, kommer dock inte ihåg var jag köpt den... skulle anta Primark eller Topshop, men vem vet. Och mustaschen från Butteriks då. All in all var det jättefint igår, tack Maria!
Nu ger jag mig av på nya äventyr, bye!

Kommentarer
Postat av: maria

Snyggsnyggsnyggsnyggsnygg!!!

Tack så hemskt mycket för igåår, så himla kul att du kunde komma!!

puss på dig fining och lycka till idag!

2011-09-18 @ 14:51:34
URL: http://thingsnevercomereal.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback