» S T A R T S I D A
» T W I T T E R
» R A D I O A N N A

Fredag kväll, livet rullar på
Gudars skymning, vilken lång dag det varit. Är så glad att jag kunde kemin sedan innan, att jag inte behövde lägga ner så mycket tid på att läsa in den. Provet var första timmen - jobbigt för stressen och morgontröttheten, skönt för att det var snabbt avklarat. Det gick fint, för de som undrar. Organisk Kemi med alla dess kolväten och Van Der Waals-bindningar är rätt logiskt när man tänker efter. Znark.

I övrigt har dagen rullat på hyfsat bra. Vi har en helflummig fysik- och mattelärare och en jättesnäll tysklärare som låter oss sluta 20 minuter tidigt. En fysiklab till klockan halv fem och dagen var avklarad. Gudarnas gåva till naturklasserna - sluta 16.30 varje fredag. Men man ska inte klaga! Har legat på sängen och tagit igen mig de senaste två timmarna - men nu är vi laddade. Det är ju helg! Ni vet vad det betyder? EGOBOMB!!!!!


Jag hoppas inte att någon tar mig seriöst
Nu får ni ta och fortsätta er fredag pussgurkor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg egobomb kfjskgjh

älskar dig

2011-09-10 @ 11:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback