» S T A R T S I D A
» T W I T T E R
» R A D I O A N N A

En av årets bästa dagar, check.
Hei thar. Ojojoj, vilken dag! En tidig start med två timmars fysik, inte det mysigaste så här två lektioner innan prov. En håltimme på det och en kort historielektion som bestod av affisch-görande och vi hade slutat, egentligen. Nu var det ju så att en viss Michael Görlitz skulle komma och prata med Tyska 3-klassen, och som stort Bayern-fan så ville jag ju så klart sitta på första parkett.. hehe. Sagt och gjort, vi kastade oss över Sabine, vår lärare, och smugglade oss in på tyskan, efter en liten pratstund med Michael (jag fan-girlade en massa inombords, as you do). Allt som allt var det en trevlig liten frågestund som kommer vara svårtoppad. Förhoppningsvis så kan han komma tillbaka senare i veckan för att prata med vår riktiga tyska-klass med.

Anna följde med mig hem och vi har aft en plugg-kavalkad. Har skissat massa på Kalmarunionens tidslinje samt förskt förstå mig på fysken. Går väl sådär kan jag ju erkänna, förhoppningsvis har jag tryckt in allt i skallen till fredag. Nåväl, eftersom pappa har givit sig av till La Belle France så beställdes det ikväll en hel massa kinamat, så otroligt gott. Är fortfarande i matkoma efter flera timma, men väldigt värt var det. Nu sitter vi och chillkollar på Mulan, bloggar och skriver loggböcker innan det är sängdags. All in all, en helt fantastico dag. Den kommer bli svårslagen. Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback