» S T A R T S I D A
» T W I T T E R
» R A D I O A N N A

Då satt vi här igen då
Ännu en håla, ännu ett bibliotekshäng med Anna. Sitter mest och uppdaterar schemat, väntandes på att det ska förnyas. Det har redan gått tjugo minuter över tiden... Efter tyska, kemi och fysik är jag lagom mör och vill helst hem och sova, men ack nej. Först skall en timmes Engelska C genomlidas. Märks min glada skolanda ännu?

Nej nej, vi ska inte vara såna. Jag har ju faktiskt en uppsats på Lady Macbeth's suicide note att skriva. Och en liten text om min personliga släkthistoria. Och lite grupparbete om språkutveckling och Kalmarunionen. OCh en labrapport. Och så har vi ju Kemiprov om en vecka. Precis. Myspys är vad det är. I morgon väntar iallafall lite frihet, i form av mystacosfilmspelskväll hos Maria. Kul, även om jag missar lite fotboll (hello, det finns ju tisdag med). Helgen kommer sedan att bestå av att komma ikapp med skolan samt att träna Esprit och Mazetti - har minst två större tävlingar kvar i höst innan min lilla älskling ska bli mamma. Här har ni en bild på en anka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback