» S T A R T S I D A
» T W I T T E R
» R A D I O A N N A

Cheers to the weekend, etc.
Hej gullungar! Det är lördag, helgen är igång, raise the roof etc. Jag är jättetrött, verkligen, men lite ska vi nog få gjort idag. Städning av rum.... som vanligt, matteplugg, ridning och fooooootboll står på schemat! Bayern möter Freiburg och Anna hoppas på klar vinst för Münchenkillarna, speciellt när spelarna börjar droppa tillbaka från skador.


I övrigt har jag ju bokat biljetter till London med Jessica på höstlovet, för de som inte visste det! Kommer komma ett lite längre inlägg om det, men kort och gott ska vi jobba med Jessicas projektarbete, shoppa, vandra runt i London, gå ut och möjligen gå på One Night Only's gig. Wooooooho! Nu ska jag dock städa lite, senare kommer förmodligen ett inlägg om de resor jag har inplanderade. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

läääääääääääääängtar :-)

2011-09-10 @ 14:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback