» S T A R T S I D A
» T W I T T E R
» R A D I O A N N A

28september11
Hej gullizar. Jag har en engelskauppsats som ska vara inne i morgon, ingen inspiration och inget skrivet. Mysfaktor! Vill inte, etc. I övrigt har det varit ännu en lång skoldag med matteplugg, historia och långtimme i Svenska. Samt lite tyska med en lärare som fangirlade över Mario Gomez. Tio poäng!
Min pappa har nu kommit hem från Frankrike och livet börjar gå tillbaka till det vanliga igen. Skola, Hästar, Fotboll på helgerna. Ska förresten göra ett eget inlägg dedikerat till gårdagens fantastiska match lite senare.


I helgen planerar jag Stockholm för att plugga matte och träffa gamla bekantskaper, ska bli otroligt mysigt. Vet inte om jag tar tåget eller flyget ännu, men det är sånt som löser sig.  Nu ska jag återgå till en nittonårings skildring av den Grekiska korruptionen. Chiao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback