» S T A R T S I D A
» T W I T T E R
» R A D I O A N N A

There's nothing surgery can do, when I break your little heart in two
Nej, ni ser inte i syne. Den hemliga HTML-nörden har satt sig till rätta och byggt upp en ny bloggdesign. Vad tycker ni? Om den fortfarande ser helt screwed ut kan ni testa att uppdatera sidan, kan behövas i bland. Rosa har blivit lila, New York har blivit London och sommar har blivit höst, så här i oktobertider. Har även fixat en textstil som jag trivs bättre med i inläggen.

I övrigt är jag fortfarande förkyldis, dock avtar det sakta men säkert! Vi börjar inte förrän klockan halv tolv i morgon, ibland är livet allt bra vackert. Anledningen är en tjänstledig historielärare samt eget arbete i Engelska C. Vi ska hålla ett tal om "whatever you want" i sju minuter. Jag tänker prata om Bayern. Jag kan nog prata på en god halvtimme eller mer om dem, utan förberedelser. I morgon ska tiden dock tas tillvara på - måste jobba undan några av uppgifterna jagar oss.. Wish me luck. x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback