» S T A R T S I D A
» T W I T T E R
» R A D I O A N N A

Studentfestligheter etc.
Jahapp, årets första ~riktiga studentdag på vår kära skola är igång. Det hela påbörjades med studenttävling och ska i kväll avslutas med studentfest med Djungel/Djur-tema. Man måste ju dock vara arton år fyllda för dessa två aktiviteter (10 dagar kvar, lovely), så jag ska snällt stå vid sidan och titta på. Kanske inte så fel det heller, när man tänker efter? Dagens studenttävling gick till som följer: Varje klass har tre deltagare i sitt lag, och det hela går på tid. Den första personen....


1) Börjar med att klunka i sig ca 0,5 liter cola,
2) springer sedan 20 meter,
3) kör Irländsk julafton (pannan mot en bandyklubba, snurra 10 varv runt den) och springer tillbaka
4) doppar ner huvudet i en hink vatten
5) doppar huvudet i en hink mjöl för att med munnen plocka upp ett skalat ägg
6) äter upp ägget
7) springer och gör 10 varv irländsk julafton och springer tillbaka
8) får en stor burrito bestående av majonäs, kaviar, smör, bostongurkor etc inlindat i tunnbröd, måste svälja allt innan han får springa vidare
9) avslutar med ytterligare tio varv irländsk julafton


Man lämnar därefter över till nästa person, som gör samma sak. Om man spyr utanför spyhinken, får man minuspoäng. Är ändå rätt glad att jag slapp alltså.


När de andra lirar iväg på studentfest i kväll kommer jag gosa upp mig framför Tyskland - Belgien och möjligen avsluta med lite Sverige - Holland innan jag ska se klart Pirates 4 med mamma och pappa. Kommer nog bli rätt mysigt i allafall. Nu ska jag klunka i mig den här smoothien innan jag letar upp en bra livestream. Chaio!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback