» S T A R T S I D A
» T W I T T E R
» R A D I O A N N A

Sjukis
Hej sötisar. Inte bästa dagen idag, kan man väl säga. Väcktes av ett samtal från Ängelholms Flygplats om att jag glömt min iPad på planet igår.. smooth där. Fortsatte med att inse att jag inte blivit frisk från min dunderförkylning samt att jag har träningsvärk från att ha vandrat över hela Södermalm igår. Det hela fortsatte på samma bana- glömde nyckeln till skåpet där jag hare planschen som måstemåstemåste lämnas in idag. Tekniken stöter bokstavligt talat bort mig och jag har en redovisning att göra i morgon. Men man ska inte klaga! Dags för en ipren och lite filande på mina talkort. Puss!


P.S, spana in mitt finfina fynd från designtorget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback