» S T A R T S I D A
» T W I T T E R
» R A D I O A N N A

Mein Herz schlägt rot
Nu kör vi! Champions Leaguematch mot Napoli i kväll, Bayern har chansen att öka på sin ledning rejält. Hade även vart skönt att se dem vinna ikväll eftersom jag ska ha en redovisning om dem i morgon bitti. För övrigt har jag en seg dag. Vandrar mest runt i min nya Juicy-kofta och väntar på bättre tider, typ. Födelsedag på fredag, har ingen aning om vad jag önskar mig. London ska bli skönt. Även om jag missar Betnérs show samma dag som jag åker hem. Smällar man får ta helt enkelt. Låter jag opepp? Haha. Nåväl, nu ska jag gå och hälla kallvatten i ansiktet och sätta igång med engelskan. Wish me luck.





Här är en bild på dagens naglar, en hemlig Bayernhllning i form av EKG ser ni här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback