» S T A R T S I D A
» T W I T T E R
» R A D I O A N N A

Livet som artonåring
Måste känna att jag känner mig vuxen och behövd nuförtiden. Födelsedagen i går var vacker. Vaknade av att mamma och pappa började sjunga Sankta Lucia istället för Ja må hon leva, haha! Min favorittårta på sängen och lite presenter innan skolan hanns även med. Fick ett par grymma högtalare från Bose, åh vad bra de är. Fick även lite Bayern-saker och en jättevacker skrivbok.

Skolan flöt på med tårta från världens finaste Anna (!!!) och gratulationer, samt avslutades med en fysiklektion till klockan halv fem. När jag kom hem fick jag även mina presenter från min mormor. Pengar till London-resan och en galet snygg Burberry-resväska pacakde jag upp, åh så glar jag blev. Vågar knappt använda den så fin den är. Kvällen spenderades med släkt och vänner till familjen och några fler urmysiga presenter.

Ikväll väntas middag och mys med några fina tjejer, så har spenderat dagen städandes och bakandes, whoho! Kommer bli awesome, och bilder kommer landa på bloggen snart! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback