» S T A R T S I D A
» T W I T T E R
» R A D I O A N N A

Lite Stockholmskärlek.

Hej fina människor. Vaknade just upp till den tredje och sista dagen här på Södermalm. Vill helst inte åka hem ikväll, men plikten och skolan kallar i morgon.

Flygresan hit var kort, ungefär tjugo minuter av Pirates 4 hanns med innan det var dags att förbereda sig för landning igen. Flög över Stockholm by night, åh så vackert det var. Flyga över städer är något av en favoritsysselsättning, faktiskt.

Gårdagen påbörjades med en fin sovmorgon och lugn frukost, innan jag började packa ner mina mattegrejer. En promenad till Liljeholmen senare och sen satt jag där på tuben ut mot Norsborg. Upphämtning av syssling Kalle, sen bar det av hem till dem för 4,5 (!!!) timmars oavbrutet matteplugg. Oj oj. Otroligt skönt dock, att få allting förklarat för sig från grunden. Gick igenom nästan hela Matte D på den tiden, gudars skymmning.

Avslutade kvällen i ghettot med middag, golvplanks-bärning samt lite matbordschillande innan det bar av in till stan igen. Så mysigt att träffa båda mina sysslingar, det var ju ändå galet längesen vi umgicks på riktigt.

Fick lite mer mat hemma på Söder igen. Åt en halv paket Ben & Jerrys. Kollade på Freaky Friday till halv tre. Fin avslutningskväll.

Nu har jag checkat in själv (vuxenpoäng) och ligger och läser i min bok. Livet är allt bra fint. Kram och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback