» S T A R T S I D A
» T W I T T E R
» R A D I O A N N A

Finally Friday!
Hej gullisar, det är fredag och veckan är slut - s k ö n t! Firas med massa mat, min mormor och helkväll vid teven. Ok, vår kära digitalbox har slutat fungera, så håller till godo med  streams och filmduk - klagar inte! Började kvällen, såklart, med fotboll, vilket jag kommer skriva om mer när det kommit upp lite vettiga bilder. Kan avslöja att jag är väldigt nöjd med mina pojkar även idag. Nu gäller Pirates of the Caribbean - On Stranger Tides. Extremt rolig film, som jag köpte på blu-ray idag. Nu ska jag dock vara social - här får ni en bild på min uppladning för fotbollen för att fördriva tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback