» S T A R T S I D A
» T W I T T E R
» R A D I O A N N A

Entalpi entropi Hess lag och bindningsenergier
Sista provet i Kemi A i morgon. IIIIIH! Hoppas ingen nu påminner mig om att vi har hela kemi B kvar sen. Är väldigt opeppad, men det löser sig nog. Det gör det väl alltid? I morgon påbörjas även min sista vecka som sjuttonåring. Jag är vuxen om en vecka. Känns ju helt sinnesrubbat! Vet inte riktigt om jag är redo alltså, haha!

Vilka har uppdaterat sin iPhone/iPod/iPad till nya iOS 5 ännu? Jag gjorde det igår, med följderna att min mobil kraschade och inte gick att starta. Så idag har jag hela dagen tvingas möta människor ansikte mot ansikte och behövt vara social!!! Tvingade med nöd och näppe bort ångesttankarna. Problemet är dock löst nu efter 40 minuter på stadens Apple store. Fick mobilen fixad och även massa info om Apple TV, airports, kopplingssladdar och dylikt. Kul, vi kanske kan få ännu en fjärrkontroll att lägga till de nio andra vi har.

Kommentarer
Postat av: maria

haha du är för söt!!! mackan ser ju helt awesome ut förresten. omnom. kanske matförslag till lördag?? ;) wii kommer sakna dig massor. lycka till imorgon på provet, du kommer klara det finemang! Vi ses om en vecka och då är du inte längre 17 hihi! PUSS

2011-10-13 @ 21:11:06
URL: http://thingsnevercomereal.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback