» S T A R T S I D A
» T W I T T E R
» R A D I O A N N A

Dinner for one, entalpiförändringar och så lite Vampire Diaries
Bonjour, mes amis. Spenderar eftermiddagen i min ensamhet, väntandes på att mamma och pappa ska komma hem från Örebro. Dagens födointag bestod av egengjord Spaghetti Bolognese, mycket stolt över mig själv, även om min mormor hjälpte till en hel del. Har dock väldigt mycket över nu, så fi får väl hoppas att mina kära föräldrar är hungriga när de väl bestämmer sig för att dyka upp.

Just nu sitter jag och mixar kemiplugg med att välja ut foton till mitt sommaralbum och vill helst av allt skjuta mig själv för jag orkar verkligen inte skolan just nu. Men ska i alla fall försöka få in en hel del om entalpi och entropi, skriva klart min engelskauppsats samt påbörja tyskan innan dagen är över. Som morot har jag satt några avsnitt av Vampire Diaries - började kolla för något halvår sedan men slutade efter cirkus fem avsnitt, så gör et nytt försök. Inte förrän jag är klar dock! Så nu ska jag återgå till livet som naturare. Kanske postar lite bilder sen. Puss.

Kommentarer
Postat av: amanda

svar: åh vad roligt! och visst känner jag ett gäng sannarps-människor! du kanske har några tips om vad jag absolut inte får missa..? kramar!

2011-10-09 @ 19:12:07
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback