» S T A R T S I D A
» T W I T T E R
» R A D I O A N N A

And we're like na na na
Såg ni matchen mellan Sverige och Holland igår? Helt galet! Fantastisk bedrift att slå världens näst bästa lag sådär med 3-2. Iskallt, Em-plats. Ska bli kul att se vilka de ställs mot i gruppspelet - man kan ju alltid hoppas på att slippa Spanien, Tyskland och Frankrike i samma.... Nåväl. Slutpratat om fotbollen.

Det var ju då studentfest igår, och om man kommer i sina utklädnadskläder får man poäng. Har världens skönaste skola måste jag erkänna. Vid nio på morgonen satt jag och frkostade i mig en fralla med oboy och tittade på när ormar, zebror och turister lullade runt med plågade miner. Jag satt mest och såg oförskämt pigg ut och skrattade lite åt alla som var precis på stadiet mellan fylla och bakfylla. Musik över hela cafeterian och folk som vandrade omkring med öl i kaffekoppar gjorde allt otroligt... surrealistiskt. I övrigt en mycket fin dag som ska avslutas med lite film. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback