» S T A R T S I D A
» T W I T T E R
» R A D I O A N N A

Welcome to my crib
Eftersom Jessica är här över helgen och det inte hänt så mycket idag, tänkte jag slänga upp en bild jag tog på mitt rum igår kväll. Märkte först i efterhand att garderobsdörrarna var öppna och nu är det för stökigt för att fota om... Nåväl, bakom dörrarna ser man vanligtvis min Tyska landslagströja (med Schweinsteigers namn, såklart) och Liverpooltröjan samt en New York-tavla. Rummet är relativt nygjort, började med att måla om och flytta runt i julas och har byggt på det sen dess. Nu börjar det väl närma sig mållinjen iallafall, är mycket nöjd med resultatet.

Nu ska jag fortsätta med mitt Diamond League-spanande, chiao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback