» S T A R T S I D A
» T W I T T E R
» R A D I O A N N A

Fredag - Städning, Supernatural och Diamond League
Oj, vilken sovmorgon det blev... Men hela nio timmars sömn, det ska man inte klaga på. Det är sista dagen före helgen och jag har massor att göra. Finbesök av My, Hasse samt min bästa kompis, Jessica betyder storstädning av huset och eftersom mina föräldrar är upptagna med att försörja vårat hushåll, så faller städlotten på mig. När jag är klar med detta inlägget så ska jag kasta mig ner i köket för att diska. Kul!

Ikväll startas teven klockan 19.00 - DN-galan är på och jag vägrar missa min älskling Andreas Thorkildsen (spjut). Och så springer ju Bolt 200 meter också, inte att missa. Det enda som hade kunnat göra det hela bättre hade varit att få se Renaud Lavillenie hoppa stavhopp med, men man kan ju inte få allt här i världen.




Nåväl, så här ser dagens tablå från kolla.tv ut för mig, men frukta inte! När arenan är nedsläkt dras filmduken ned och Supernatural startas. Sorgligt nog har vi bara ca 10 avsnitt kvar innan alla våra säsonger är över. Den långa väntan till November då nya avsnitt släpps känns plötsligt outhärdlig. Med detta sagt, nu är det dags för mig att ta tag i städningen på allvar.


Over and out, som toppbloggarna säger. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback