» S T A R T S I D A
» T W I T T E R
» R A D I O A N N A

Ett skepp kommer lastat
Som några kanske vet, så spenderade jag nyligen två veckor i Frankrike med familj och vänner. Som vanligt hade jag då med en bok för att komma i kapp med mitt läsande (Jag försöker läsa 50 böcker om året). Semesterboken fick dessa två veckor vara en av de jag köpte i New York, nämligen City of Bones, den första delen i den mycket hypade Mortal Instruments-trilogin. Bokens 500 sidor tog slut på några dagar och lämnade mig med ett stort sug efter att läsa fortsättningen. Samma kväll klickade jag mig in på Bokus och beställde hem de sista delarna i trilogin, samt första delen i "fortsättningstrilogin" i samma serie. Se nu vad som har anlänt till min dörr;





Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback