» S T A R T S I D A
» T W I T T E R
» R A D I O A N N A

Bloggen blir publik, kvällsfika och sängliggande
Har tagit steget ut i den publika världen via Facebook nu, vilket betyder att jag förväntar mig åtminstonde en läsare om dagen framöver. Har haft en slappardag idag - hade sovmorgon, fixade ihop slutet på bloggdesignen, åt kalops, kollade några avsnitt av Merlin i min säng samt bakade chokladmuffins. Nu på kvällen har vi haft gäster, några vänner till familjen, här på kvällsfika. Det bjöds på plockmat och getostsallad, som jag förvånansvärt nog börjar tycka om mer och mer.


Nu ska jag återgå till att kura upp mig i sängen med en värmeflaska på magen, en muffins i handen och ett nytt avsnitt av Merlin på datorn. Chiao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback